Bij ADDarbo zijn we vanwege groei op zoek naar een enthousiaste en gedreven Medewerker Verzuimbureau om ons team te versterken!
Ben jij een multitasker met uitstekende communicatieve vaardigheden en een scherp oog voor detail? Dan zijn wij op zoek naar jou!
De functie
Als medewerker verzuimbureau bij ADDarbo ben je verantwoordelijk voor diverse taken, zoals:
- Beantwoorden van telefoongesprekken en professioneel te woord staan van klanten en cliënten.
- Beheer van de info-mailbox.
- Plannen en uitnodigen van spreekuren.
- Agendabeheer van artsen.
- Postverwerking.
- Toegang genereren voor werkgevers in het verzuimsysteem.
- Voorraadbeheer.
- Administratieve ondersteuning van de overige afdelingen binnen ADDarbo.
- Diverse administratieve werkzaamheden binnen het verzuimsysteem.
- Receptiewerkzaamheden.
- Eerste aanspreekpunt voor werkgevers, HR-medewerkers, leidinggevenden en werknemers.
- Beantwoorden van vragen over ons werkgeversportal en vastleggen van afspraken.
- Bewaken van deadlines in het kader van de Wet Verbetering Poortwachter.
- Adviseren van werknemers en werkgevers over het verzuimproces.
- Archiveren van correspondentie en ondersteunen van bedrijfsartsen.
Elke dag sta je voor de uitdaging om de juiste oplossingen te vinden, nieuwe mogelijkheden te ontdekken en ervoor te zorgen dat klanten snel met de juiste persoon in contact komen. Vanuit ons kantoor in Hendrik-Ido-Ambacht werk je samen met je collega’s ter plaatse en met de collega’s van Kwadrant Arbo in Veghel.
Wat is écht leuk aan deze baan?
- Jouw werk is divers, je kunt taken erbij oppakken die jij leuk vindt en je hebt de vrijheid om je werk naar eigen inzicht uit te voeren.
- Op het kantoor waar jij werkt is een hecht en collegiaal team. Jullie zetten samen de schouders onder het dagelijkse werk en iedereen wil daarbij graag de beste oplossing voor de klant.
- Je bent van toegevoegde waarde voor werkgevers, werknemers én bedrijfsartsen.
Jouw profiel
Stress komt niet in jouw woordenboek voor en je kunt zaken goed relativeren. Jij vindt het leuk om (telefonisch) contact te hebben met allerlei verschillende mensen, ook als de gesprekken complexer worden. Jij hebt namelijk een tomeloze energie als het gaat om het zoeken naar goede oplossingen. Je bent snel, procesmatig sterk en je houdt ervan om dingen te regelen. En om dingen te verbeteren. Je kijkt dan ook kritisch naar je eigen werk en waar dat mogelijk anders kan.
Wij vragen
- Minimaal een mbo werk- denk niveau.
- Minimaal 2 jaar werkervaring, bij voorkeur in een functie als medisch secretaresse, doktersassistente, administratief of commercieel medewerker.
- Het liefst enige kennis van de wet verbetering poortwachter, maar dit is een toegevoegde waarde en geen must.
- Kennis van het programma dossier manager van MediSoft is een pré.
Wat wij bieden
- Een open, informele werksfeer. We doen het voor, door en met elkaar.
- Een salaris tussen € 2500 en € 3250 (op fulltime basis) afhankelijk van je ervaring.
- Een baan van 32 tot 40 uur.
- Een pensioenvoorziening.
- Vakantiedagen. Je hebt recht op 25 vakantiedagen bij een fulltime dienstverband.